Thailand 2016

16 januari 2016 - Landgraaf, Nederland

Ja daar zijn we weer....

Wij vertrekken 20 Januari 2016 voor een maand naar Thailand. Wij vliegen met Qatar Airways  naar Doha om vandaar 2 uurtjes later naar Bangkok te vliegen. Na een nachtje Bangkok vliegen we door naar Noord-Thailand ( Changmai ) waar we een weekje blijven. Daarna vliegen we naar KohLanta waar we ook enkele dagen zullen doorbrengen. De resterende weken plannen we ter plaatse.

DUS blijf ons volgen.. We zullen geregeld een stukje schrijven, foto's en video's toevoegen.
Jullie reacties vinden we altijd leuk...

Sta je nog niet in de mailinglist voeg je dan zelf ff toe en je krijgt geregeld een verslagje. Groetjes Ton en Ria

1. Lienke:
    16 januari 2016
    We gaan jullie avonturen zeker weer volgen! Goede reis en veel zon en plezier toegewenst!
  2. Arikus en Hanny:
    16 januari 2016
    Ook jullie alvast een hele fijne en veilige vlucht en ga er maar lekker van genieten in het heerlijke Thailand. Wij gaan jullie volgen!!!!
  3. Inge Stigter:
    Hoi Ton en Ria,

Heel veel plezier in het mooie Thailand, geniet ervan en misschien komen jullie Hanny en Driekus nog wel tegen! Wij vliegen morgen naar Spanje voor een weekje , ook lekker zin in!
  4. William:
    Hoi Ria & Ton
    Goeie reis we wachten af .
    gr Zus & William
  5. Niek de Hoog:
    Fijne vakantie jullie!!!!

Niek
  6. Heidi:
    16 januari 2016
    Een fijne reis geniet ervan!
  7. Jose:
    16 januari 2016
    Chelsea veel pleIer en ik ben stiekum jaloers.
    Gr jose
  8. Toon:
    16 januari 2016
    Fijne vakantie,Ik ga in september weer naar Thailand.
  9. Ton:
    Hoi Ton en Ria,

Wel een beetje jaloers , ( prachtige reizen en vooralde energie welke jullie tonen om ons mee te laten genieten) wens ik jullie een heel mooie vakantie.
    Ton
  10. Jannie:
    16 januari 2016
    Ik zal jullie volgen , Hektor is nog niet goed om dit te begrijpen ik hoop later wel.
    F ijne vakantie
  11. Gea:
    Lieve Ria en Ton
    Fijne vakantie. Geniet maar weer van het mooie land, de mensen en het mooie weer.
    Vind het leuk om weer met jullie mee te reizen.
    Groetjes en liefs Gea xxxx
  12. Janny en Nico:
    17 januari 2016
    Lieve mensen, ontzettend veel plezier en geniet van de mooie dingen. Zal jullie met plezier volgen. Fijne tijd met elkaar dikke kus
  13. Hub Bonten:
    Beste Ton Ria,

Ik verheug mij al op jullie reisverslagen en foto's.
    Veel plezier en geniet van deze fantastische trip.

Groetjes Hub
  14. Christa:
    17 januari 2016
    Goede reis jullie twee. Veel plezier
  15. Kees-Jan & Artud:
    17 januari 2016
    Hallo Ton en Ria, leuke reis gewenst. Jammer dat we niet thuis zijn, want ons huis met zwembad is af in Chiang Rai! Volgende keer als jullie er weer zijn moeten jullie zeker langskomen! Wij zitten nu in de USA, in het zonnige Florida ;-)
  16. Walter:
    18 januari 2016
    Geniet van jullie reis !
  17. Pedro:
    18 januari 2016
    Hoi Ton en Ria,
    Ik zal met plezier jullie volgen, voor mij duurt het nog even, in November zal ik dit mooie land weer bezoeken. Veel gezondheid en plezier jullie beide!....
  18. Dieter:
    19 januari 2016
    Hey Ton en Ria

Veel plezier en geniet er van.
    Ben nu al benieuwd naar jullie foto's
  19. Monique:
    19 januari 2016
    Een hele fijne reis gewenst!! Altijd leuk om jullie verhalen te lezen!!
    Groetjes
  20. Trudy:
    20 januari 2016
    Heel veel plezier samen .lekker genieten en wacht jullie verhaal af .Liefs gr Joost en trudy
  21. Jaco en emmy:
    21 januari 2016
    fijne reis !!
    wij zijn gisteren thuis gekomen na 3 weken zuid Afrika .
    sawasdee jaco en emmy