Naam:
tonstegers.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Zie al onze reisverhalen ophttp://www.tonstegers.nl

Wij reizen altijd met alleen een vliegticket op zak. De rest organiseren wij altijd ter plaatse.

Onze reizen: Zuid-Afrika, Kenia, Tanzania, Venezuela, India, Vietnam, Thailand, Cambodja, Laos ,Maleisië. Borneo en nu weer naar het relaxte Thailand

Over onze reis

Ja daar zijn we weer....

Wij vertrekken 20 Januari 2016 voor een maand naar Thailand. Wij vliegen met Qatar Airways  naar Doha om vandaar 2 uurtjes later naar Bangkok te vliegen. Na een nachtje Bangkok vliegen we door naar Noord-Thailand ( Changmai ) waar we een weekje blijven. Daarna vliegen we naar KohLanta waar we ook enkele dagen zullen doorbrengen. De resterende weken plannen we ter plaatse.

DUS blijf ons volgen.. We zullen geregeld een stukje schrijven, foto's en video's toevoegen.
Jullie reacties vinden we altijd leuk...

Sta je nog niet in de mailinglist voeg je dan zelf ff toe en je krijgt geregeld een verslagje. Groetjes Ton en Ria

Bezochte landen

Wij hebben 39 landen (16%) bezocht:

Albanië, België, Bosnië en Herzegovina, Cambodja, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, India, Indonesië, Israël, Italië, Jordanië, Kenia, Laos, Lesotho, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Marokko, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Spanje, Swaziland, Tanzania, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam, Westelijke Sahara, Zuid-Afrika, Zwitserland.